Goodyear

Забележка: Цените се отнасят за гуми без джанта. В зависимост от размерите на гумата шарката на протектора може да се различава.

 

Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 ROF 245/35 R19 93Y XL MOExtended, runflat

Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 ROF 245/35 R19 93Y XL MOExtended, runflat

Дименсия на гуми
245/35 R19 93Y XL MOExtended, runflat 
Наличност:
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
гуми:
Летни гумиSo
скорост:
Y: Одобрена до 300 км/ч
EAN код:
5452000438737
Номер на артикул:
R-254070
Етикет на гуми / Класи на ефективност:
DEX:
За въпроси и предложения моля свържете се с нас на support​@tirendo.bg
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
Цена на артикул, с ДДС
Безплатна доставка*
7 - 10 работни дни доставка
Политика на връщане в срока от 14 дни**
Повече партньори за монтаж

Добавете продукт за сравнение

  • описание
  • Етикет на гуми
  • Technical specifications
Гумата с изключително високи показатели, която осигурява по-къс спирачен път, когато е най-необходимо • По-къс спирачен път на мокри и сухи пътища • Управление с високи показатели • По-голяма икономия на гориво По-къс спирачен път на мокри и сухи пътища Спирайте уверено, когато частите от секундата имат значение, благодарение на технологията ActiveBraking, която увеличава контакта на гумата с пътя, докато натискате спирачките. В изпитанията за сравнение с водещите конкурентни марки Eagle F1 Asymmetric 2 постигна три метра по-къс спирачен път на мокри пътища и два метра по-къс на сухи пътища.* Управление с високи показатели Изпитайте пълните възможности на мощния автомобил. Кварцовата смес с увеличена площ подобрява сцеплението за уверено управление на мокри и сухи пътища. Твърдата конструкция на каркаса увеличава прецизността на завиването при движение на висока скорост. Избрана е наскоро за фабрично монтирана гума за новия Mercedes-Benz CLS. По-голяма икономия на гориво Технологията FuelSaving на Goodyear помага за намаляване на разходите за гориво и емисиите на CO2 . Олекотената конструкция означава, че гумата има нужда от по-малко енергия, за да се върти, докато кварцовата смес намалява отделянето на топлина. * В сравнение със средните показатели на три водещи конкурентни фирми. Спирачен път на мокра настилка от 80 km/h до 20 km/h, спирачен път на суха настилка от 100 km/h до 0 km/h. Изпитанията са проведени от T+#220,V S+#220,D Automotive през декември 2010 г., размер на гумата: 255/40R19, тестов автомобил: Audi A7, място: Миревал (Франция) и Гархинг (Германия), отчет №: 76244706-1.

Етикет на гуми / Класи на ефективност

Наредбата за обозначаване на гумите определя изискванията за информация относно горивната ефективност, сцеплението с влажна повърхност и външния шум при движение на гумите. Освен това се посочват и свойствата на гумата в зимни условия.

Регламент ЕС 1222/2009, който е в сила от 1 ноември 2012 г., е ревизиран и ще бъде заменен от Регламент ЕС 2020/740 от 1 май 2021 г.; от този момент нататък се прилагат нови изисквания. Категориите за икономия на гориво, сцепление с влажна пътна настилка и външен шум са променени, а оформлението на етикета на ЕС е коригирано. Данните за продукта на производителя, съхранявани в базата данни на ЕС, могат да бъдат изтеглени чрез QR код, посочен на етикета. При гумите, които покриват тези критерии, е включена и информация за сцеплението със сняг и лед.

Следните гуми са изключени от обхвата на регламента: - гуми, които са предназначени единствено за поставяне на превозни средства, които са регистрирани за първи път преди 1 октомври 1990 г. - рециклирани гуми (до съответното удължаване на срока на действие на EU VO 2020/740) - професионални гуми - пътни гуми - състезателни гуми - гуми с допълнителни устройства за подобряване на сцеплението, например гуми с шипове - аварийни гуми тип Т - гуми с допустима скорост под 80 km/h - гуми за джанти с номинален диаметър ≤ 254 mm или ≥ 635 mm


Критериите и класовете за оценка - бърз преглед

икономия на гориво

Разходът на гориво зависи от съпротивлението при търкане на гумите, от самия автомобил, от условията на шофиране и от стила на шофиране на водача. Измереното съпротивление при търкаляне (коефициент на съпротивление при търкаляне) на гумата се разделя на класове от А (най-висока ефективност) до Е (най-ниска ефективност).

Ако автомобилът е изцяло оборудван с гуми от клас А, е възможно намаляване на разхода с до 7,5%* в сравнение с гумите от клас Е. При товарните автомобили тази разлика може да бъде дори по-висока.

(Източник: Оценка на въздействието на Европейската комисия

* при измерване в съответствие с методите за изпитване, посочени в Регламент (ЕС) 2020/740)

Моля, имайте предвид:

Разходът на гориво зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране и може да бъде значително намален чрез шофиране, щадящо околната среда. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри икономията на гориво.

сцепление на мокро

Сцеплението с мокра настилка е разделено на класове A (най-кратък спирачен път) - E (най-дълъг спирачен път).

Ако автомобилът е оборудван с гуми от клас А, в сравнение с гумите от клас Е, спирачният път може да бъде намален с до 18 м при спиране от 80 км/ч (на пътна настилка със средно сцепление).*

*Източник: wdk Икономическо сдружение на германската каучукова промишленост eV

Моля, имайте предвид:

Безопасността на движението зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране. Винаги трябва да се спазва спирачният път. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри сцеплението с мокра настилка.

Външен шум при движение

Издаваният от гумата шум се отразява на цялостната сила на звука на автомобила и влияе не само на собствения ви комфорт при шофиране, но и на шумовото замърсяване на околната среда. В етикета на ЕС външният шум при търкаляне е разделен на 3 класа от A (най-нисък шум при търкаляне) до C (най-висок шум при търкаляне), измерен в децибели (dB) и сравнен с европейските гранични стойности на шума за външния шум при търкаляне на гумите.

А

Пиктограмата с класификация "А" показва, че външният шум при търкаляне на гумата е с повече от 3 dB под граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

B

Класификацията "B" означава, че външният шум при търкаляне на гумата е с до 3 dB по-нисък или равен на граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

C

Класификацията "C" показва, че определената гранична стойност е превишена.

Марка Goodyear
Серия на модела Eagle F1 Asymmetric 2 ROF
Размер 245/35 R19 93Y XL MOExtended, runflat
Ширина 245
Височина 35
Вид конструкция R
Дименсия на гуми 19
Индекс на натоварване на гумите 93
Скоростен индекс (Y)
С/Без вентил (TT/TL) Гума изисква вътрешна гума
M/C No
*Безплатна доставка за 2 и повече гуми ( включен ДДС )
**С изключение на комплектовано колело

Електронен вестник

Получавайте новини и информация за гуми, оферти и конкурси

Използваме cookies. Използвайки този уеб сайт, вие се съгласявате с тяхното използване.
OK