Dunlop

Забележка: Цените се отнасят за гуми без джанта. В зависимост от размерите на гумата шарката на протектора може да се различава.

 

Dunlop

Dunlop Winter Response 2 155/65 R14 75T

Dunlop

Dunlop Winter Response 2 155/65 R14 75T

Дименсия на гуми
155/65 R14 75T 
Наличност:
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
гуми:
Зимни гумиWi
маркировка M+S
със снежен симбол
скорост:
T: Одобрена до 190 км/ч
EAN код:
3188649820337
Номер на артикул:
R-240193
Етикет на гуми / Класи на ефективност:
За въпроси и предложения моля свържете се с нас на support​@tirendo.bg
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
Цена на артикул, с ДДС
Безплатна доставка*
7 - 10 работни дни доставка
Политика на връщане в срока от 14 дни**
Повече партньори за монтаж

Добавете продукт за сравнение

  • описание
  • Етикет на гуми
  • Technical specifications

Зимни гуми, специално разработени, за да поддържат контрол на превозното средство във всички условия, особено на шофиране през зимата.

SP Winter Response е зимна гума, която предлага сцепление и по-добър контрол и по-добри нива на отговор на зимна експлоатация при всякакви условия. Зимните гуми, които показват два вида остриета, които работят заедно, за да осигурат по-добра стабилност и тракшън контрол. Ръбове на раменете на гумата подобрават спиране и увеличение на изпълнение, докато голяма амплитуда на острието в центъра на гафийера увеличава сцеплението и произвеждат високи нива на устойчивост по време на движение в зимни условия на шофиране. Зимни гуми с надпис 'M + S' на марката са в съответствие с Директива от Съвета 92/23/EES, от 31 Март 1992 г. относно гумите (гуми) за моторни превозни средства и техните ремаркета.

Отлично сцепление при завои на сняг. Новата Winter Response 2 има 45-градусови микропрорези в раменната област на протектора за по-добро сцепление при завиване на сняг и лед.

Надеждно спиране през зимата. Нашият иновативен   Reverse Snowguide дизайн на блокчетата задържа снега в централната част на протектора , осигурявайки по-голяма контактна повърхност с пътя, повече сцепление при спиране и ускоряване. 

Добро поведение при мокри условия. Многобройните прорези на протектора осначават повече зацепващи ръбчета за подобрено представяне и спиране на мокро, както и по-добро сцепление на сняг и лед. 

Асиметрична форма на шарката. Асиметричната форма на шарката осигурява подобрено управление и съпротивление на аквапланинг. Непрекъснатото централно ребро увеличава стабилността и прецизността. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява сцеплението на мокри и сухи повърхности.Предимства Подобрени показатели на прави отсечки и на завои; увеличено съпротивление на аквапланинг.

Специална грайферна система. През зимата условията на шофиране могат да бъдат много различни. От студено и сухо време до сняг или суграшица, тези условия поставят много високи изисквания към гумата. Специалната грайферна система на Dunlop решава този проблем генерално с използването на различни видове грайфери за различните пътни условия през зимата.Предимства Постоянно добри показатели в различни зимни условия.

Специална система на закрепване за джантата. Усилва връзката между гумата и джантата за по-прецизно шофиране. Подобно на сцеплението между ръката и волана, специалната система на закрепване за джантата подобрява контрола и предава отлична обратна връзка за състоянието на пътя.Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя; по-голяма стабилност и прецизност.

Смес Silica-Plus. Разработена за автомобилните състезания смес на шарката, която осигурява високи нива на сцепление, особено на мокри пътища и при ниски температури.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; високо сцепление на мокра настилка и в студено време; слабо износване.

Грайфери с различен радиус (MRT). При конструкциите MRT се използват десет различни радиуса, което ги прави по-прецизни. Това води до много ефективно разпределение на налягането върху контактната площ на пътя. Резултатът е по-плавни преходи от правите отсечки към завоите, което води до по-прецизни и последователни реакции.Предимства Значително по-добър контрол върху развитието на контактната площ във всички условия на шофиране; управление с бърза реакция на мокра и суха настилка; подобрен контрол при завиване.

Безшевни пластове (JLB). Технология с хибриден слой, който намалява периферните деформации при високи скорости.Предимства Превъзходна стабилност при високи скорости; постепенно и равномерно износване.

Етикет на гуми / Класи на ефективност

Наредбата за обозначаване на гумите определя изискванията за информация относно горивната ефективност, сцеплението с влажна повърхност и външния шум при движение на гумите. Освен това се посочват и свойствата на гумата в зимни условия.

Регламент ЕС 1222/2009, който е в сила от 1 ноември 2012 г., е ревизиран и ще бъде заменен от Регламент ЕС 2020/740 от 1 май 2021 г.; от този момент нататък се прилагат нови изисквания. Категориите за икономия на гориво, сцепление с влажна пътна настилка и външен шум са променени, а оформлението на етикета на ЕС е коригирано. Данните за продукта на производителя, съхранявани в базата данни на ЕС, могат да бъдат изтеглени чрез QR код, посочен на етикета. При гумите, които покриват тези критерии, е включена и информация за сцеплението със сняг и лед.

Следните гуми са изключени от обхвата на регламента: - гуми, които са предназначени единствено за поставяне на превозни средства, които са регистрирани за първи път преди 1 октомври 1990 г. - рециклирани гуми (до съответното удължаване на срока на действие на EU VO 2020/740) - професионални гуми - пътни гуми - състезателни гуми - гуми с допълнителни устройства за подобряване на сцеплението, например гуми с шипове - аварийни гуми тип Т - гуми с допустима скорост под 80 km/h - гуми за джанти с номинален диаметър ≤ 254 mm или ≥ 635 mm


Критериите и класовете за оценка - бърз преглед

икономия на гориво

Разходът на гориво зависи от съпротивлението при търкане на гумите, от самия автомобил, от условията на шофиране и от стила на шофиране на водача. Измереното съпротивление при търкаляне (коефициент на съпротивление при търкаляне) на гумата се разделя на класове от А (най-висока ефективност) до Е (най-ниска ефективност).

Ако автомобилът е изцяло оборудван с гуми от клас А, е възможно намаляване на разхода с до 7,5%* в сравнение с гумите от клас Е. При товарните автомобили тази разлика може да бъде дори по-висока.

(Източник: Оценка на въздействието на Европейската комисия

* при измерване в съответствие с методите за изпитване, посочени в Регламент (ЕС) 2020/740)

Моля, имайте предвид:

Разходът на гориво зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране и може да бъде значително намален чрез шофиране, щадящо околната среда. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри икономията на гориво.

сцепление на мокро

Сцеплението с мокра настилка е разделено на класове A (най-кратък спирачен път) - E (най-дълъг спирачен път).

Ако автомобилът е оборудван с гуми от клас А, в сравнение с гумите от клас Е, спирачният път може да бъде намален с до 18 м при спиране от 80 км/ч (на пътна настилка със средно сцепление).*

*Източник: wdk Икономическо сдружение на германската каучукова промишленост eV

Моля, имайте предвид:

Безопасността на движението зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране. Винаги трябва да се спазва спирачният път. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри сцеплението с мокра настилка.

Външен шум при движение

Издаваният от гумата шум се отразява на цялостната сила на звука на автомобила и влияе не само на собствения ви комфорт при шофиране, но и на шумовото замърсяване на околната среда. В етикета на ЕС външният шум при търкаляне е разделен на 3 класа от A (най-нисък шум при търкаляне) до C (най-висок шум при търкаляне), измерен в децибели (dB) и сравнен с европейските гранични стойности на шума за външния шум при търкаляне на гумите.

А

Пиктограмата с класификация "А" показва, че външният шум при търкаляне на гумата е с повече от 3 dB под граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

B

Класификацията "B" означава, че външният шум при търкаляне на гумата е с до 3 dB по-нисък или равен на граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

C

Класификацията "C" показва, че определената гранична стойност е превишена.

Марка Dunlop
Серия на модела Winter Response 2
Размер 155/65 R14 75T
Ширина 155
Височина 65
Вид конструкция R
Дименсия на гуми 14
Индекс на натоварване на гумите 75
Скоростен индекс (T)
С/Без вентил (TT/TL) Гума изисква вътрешна гума
M/C No
*Безплатна доставка за 2 и повече гуми ( включен ДДС )
**С изключение на комплектовано колело

Електронен вестник

Получавайте новини и информация за гуми, оферти и конкурси

Използваме cookies. Използвайки този уеб сайт, вие се съгласявате с тяхното използване.
OK