Dunlop

Забележка: Цените се отнасят за гуми без джанта. В зависимост от размерите на гумата шарката на протектора може да се различава.

 

Dunlop

Dunlop Sport Maxx Race 305/30 ZR20 (103Y) XL N0

Dunlop

Dunlop Sport Maxx Race 305/30 ZR20 (103Y) XL N0

Дименсия на гуми
305/30 ZR20 (103Y) XL N0 
Наличност:
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
гуми:
Летни гумиSo
скорост:
(Y): Одобрена над 300 км/ч
EAN код:
3188649821914
Номер на артикул:
R-258879
Етикет на гуми / Класи на ефективност:
DEX:
За въпроси и предложения моля свържете се с нас на support​@tirendo.bg
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
Цена на артикул, с ДДС
Безплатна доставка**
7 - 10 работни дни доставка
Политика на връщане в срока от 14 дни***
Повече партньори за монтаж

Добавете продукт за сравнение

  • описание
  • Етикет на гуми
  • Technical specifications

Изключително сцепление на суха настилка – по пътя или извън него.

  • Много добро сцепление на суха настилка и спиране
  • Прецизно управление и стабилност управление
  • Засилено сцепление в завой

Надеждно изпълнение по влажна настилка Много добро сцепление на суха настилка и спиране Увеличете си производителност на пътя с SportMaxx Race.

Въз основа на Dunlop Motorsports технология, дава високо сцепление поради състезателно съединение което дава изключителен ниво на придържане по пътя и подобрява способността за спиране. Този гума е пълно оптимизирана за шофиране по пътища. Прецизно управление и стабилност управление Наслаждавайте се на прецизно управление и стабилност при управление. SportMaxx Race използва хибридена подложка за ограничаване на нарушаването гумата при високи скорости, докато подобрява управлението и стабилността. Засилено сцепление в завой Високи ребра на протектора увеличава сцеплението при странично налягане, за подобрен контрол при извършване на маневри в завой.

Мащабни външни раменни блокове увеличат сцепление в завой. Надеждно изпълнение по влажна настилка Докато са оптимизирани за сува настилка, SportMaxx Race дава добри изпълнениа при мокри условия. Асиметричен дизайн на протектора с четири вътрешни канали бързо евакуира вода, намалява рисък от аквапланинг Плосъкат профил на протектора Ново поколение от Dunlop гуми и плосъкат профил на протектора с 4-8% по голям контакт с настилка, в зависимост от размера на гума. По-голям контакт с настилка дава повече стабилността и засиленото на обратна връзка с пътя, тя като позволява на гумите да реагират бързо и прецизно. Ползи Повишената стабилност и точност на волана, намалено износването, отлична устойчивост при завоите и прецизност, високо сцепление на суха настилка.

Асиметрична форма на шарката. Асиметричната форма на шарката осигурява подобрено управление и съпротивление на аквапланинг. Непрекъснатото централно ребро увеличава стабилността и прецизността. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява сцеплението на мокри и сухи повърхности.Предимства Подобрени показатели на прави отсечки и на завои; увеличено съпротивление на аквапланинг.

Смес Silica-Plus. Разработена за автомобилните състезания смес на шарката, която осигурява високи нива на сцепление, особено на мокри пътища и при ниски температури.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; високо сцепление на мокра настилка и в студено време; слабо износване.

Грайфери с различен радиус (MRT). При конструкциите MRT се използват десет различни радиуса, което ги прави по-прецизни. Това води до много ефективно разпределение на налягането върху контактната площ на пътя. Резултатът е по-плавни преходи от правите отсечки към завоите, което води до по-прецизни и последователни реакции.Предимства Значително по-добър контрол върху развитието на контактната площ във всички условия на шофиране; управление с бърза реакция на мокра и суха настилка; подобрен контрол при завиване.

Максимален щит за фланеца (MFS). Система за предпазване на фланеца на джантата. MFS използва каучуков профил, който минава по периферията на гумата над фланеца на джантата. По този начин се създава защитна буферна зона.Предимства Предпазва скъпите алуминиеви джанти от удари в бордюрите.

Безшевни пластове (JLB). Технология с хибриден слой, който намалява периферните деформации при високи скорости.Предимства Превъзходна стабилност при високи скорости; постепенно и равномерно износване.

Двойна кварцова смес. Тази смес подобрява показателите при ускоряване и помага за намаляване на износването.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; отлично управление на летни и есенни пътища; високо сцепление; устойчивост на износване.

Етикет на гуми / Класи на ефективност

Наредбата за обозначаване на гумите определя изискванията за информация относно горивната ефективност, сцеплението с влажна повърхност и външния шум при движение на гумите. Освен това се посочват и свойствата на гумата в зимни условия.

Регламент ЕС 1222/2009, който е в сила от 1 ноември 2012 г., е ревизиран и ще бъде заменен от Регламент ЕС 2020/740 от 1 май 2021 г.; от този момент нататък се прилагат нови изисквания. Категориите за икономия на гориво, сцепление с влажна пътна настилка и външен шум са променени, а оформлението на етикета на ЕС е коригирано. Данните за продукта на производителя, съхранявани в базата данни на ЕС, могат да бъдат изтеглени чрез QR код, посочен на етикета. При гумите, които покриват тези критерии, е включена и информация за сцеплението със сняг и лед.

Следните гуми са изключени от обхвата на регламента: - гуми, които са предназначени единствено за поставяне на превозни средства, които са регистрирани за първи път преди 1 октомври 1990 г. - рециклирани гуми (до съответното удължаване на срока на действие на EU VO 2020/740) - професионални гуми - пътни гуми - състезателни гуми - гуми с допълнителни устройства за подобряване на сцеплението, например гуми с шипове - аварийни гуми тип Т - гуми с допустима скорост под 80 km/h - гуми за джанти с номинален диаметър ≤ 254 mm или ≥ 635 mm


Критериите и класовете за оценка - бърз преглед

икономия на гориво

Разходът на гориво зависи от съпротивлението при търкане на гумите, от самия автомобил, от условията на шофиране и от стила на шофиране на водача. Измереното съпротивление при търкаляне (коефициент на съпротивление при търкаляне) на гумата се разделя на класове от А (най-висока ефективност) до Е (най-ниска ефективност).

Ако автомобилът е изцяло оборудван с гуми от клас А, е възможно намаляване на разхода с до 7,5%* в сравнение с гумите от клас Е. При товарните автомобили тази разлика може да бъде дори по-висока.

(Източник: Оценка на въздействието на Европейската комисия

* при измерване в съответствие с методите за изпитване, посочени в Регламент (ЕС) 2020/740)

Моля, имайте предвид:

Разходът на гориво зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране и може да бъде значително намален чрез шофиране, щадящо околната среда. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри икономията на гориво.

сцепление на мокро

Сцеплението с мокра настилка е разделено на класове A (най-кратък спирачен път) - E (най-дълъг спирачен път).

Ако автомобилът е оборудван с гуми от клас А, в сравнение с гумите от клас Е, спирачният път може да бъде намален с до 18 м при спиране от 80 км/ч (на пътна настилка със средно сцепление).*

*Източник: wdk Икономическо сдружение на германската каучукова промишленост eV

Моля, имайте предвид:

Безопасността на движението зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране. Винаги трябва да се спазва спирачният път. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри сцеплението с мокра настилка.

Външен шум при движение

Издаваният от гумата шум се отразява на цялостната сила на звука на автомобила и влияе не само на собствения ви комфорт при шофиране, но и на шумовото замърсяване на околната среда. В етикета на ЕС външният шум при търкаляне е разделен на 3 класа от A (най-нисък шум при търкаляне) до C (най-висок шум при търкаляне), измерен в децибели (dB) и сравнен с европейските гранични стойности на шума за външния шум при търкаляне на гумите.

А

Пиктограмата с класификация "А" показва, че външният шум при търкаляне на гумата е с повече от 3 dB под граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

B

Класификацията "B" означава, че външният шум при търкаляне на гумата е с до 3 dB по-нисък или равен на граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

C

Класификацията "C" показва, че определената гранична стойност е превишена.

Марка Dunlop
Серия на модела Sport Maxx Race
Размер 305/30 ZR20 (103Y) XL N0
Ширина 305
Височина 30
Вид конструкция ZR
Дименсия на гуми 20
Индекс на натоварване на гумите 103
Скоростен индекс ((Y))
С/Без вентил (TT/TL) Гума изисква вътрешна гума
M/C No

*Цените по списък, ако има такива, са нето-калкулационна база за изчисление на продажната цена между производителите на гуми и техните търговци. В никакъв случай не става въпрос за заводски цени, които обикновено се заплащат.

**Безплатна доставка за 2 и повече гуми ( включен ДДС )
***С изключение на комплектовано колело


Електронен вестник

Получавайте новини и информация за гуми, оферти и конкурси

Използваме cookies. Използвайки този уеб сайт, вие се съгласявате с тяхното използване.
OK