Dunlop

Забележка: Цените се отнасят за гуми без джанта. В зависимост от размерите на гумата шарката на протектора може да се различава.

 

Dunlop

Dunlop SP Winter Sport M3 265/60 R18 110H, MO

Dunlop

Dunlop SP Winter Sport M3 265/60 R18 110H, MO

Дименсия на гуми
265/60 R18 110H, MO 
Наличност:
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
гуми:
Зимни гумиWi
маркировка M+S
със снежен симбол
скорост:
H: Одобрена до 210 км/ч
EAN код:
5452000821065
Номер на артикул:
R-391188
Етикет на гуми / Класи на ефективност:
EU
European Production
За въпроси и предложения моля свържете се с нас на support​@tirendo.bg
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
Цена на артикул, с ДДС
Безплатна доставка*
7 - 10 работни дни доставка
Политика на връщане в срока от 14 дни**
Повече партньори за монтаж

Добавете продукт за сравнение

  • описание
  • Етикет на гуми
  • Technical specifications

Превъзходни зимни показатели

Показване на подробности

  • Добро сцепление върху сняг
  • Голяма устойчивост на аквапланинг
  • Добра спирачна способност

Добро сцепление върху сняг SP Winter Sport M3 има висока плътност на грайферите за отлично сцепление и контрол в снеговито време. Голяма устойчивост на аквапланинг Широките жлебове в шарката бързо изхвърлят водата и кишата, което помага за осигуряване на оптимален контрол върху мокри и кишави пътища. Добра спирачна способност Насочената форма на шарката подобрява сцеплението и помага за намаляване на спирачния път на зимни пътища.

Висока стабилност на скорост и на завой Sport Maxx GT поддържа своята форма на магистрални скорости, което помага за подобряване на стабилността и устойчивостта на износване. Налягането се разпределя по цялата контактна площ, което води до по-плавни преходи от правите отсечки към завоите. Усилва връзката между гумата и джантата за по-прецизно шофиране. Подобно на сцеплението между ръката и волана, специалната система на закрепване за джантата подобрява контрола и предава отлична обратна връзка за състоянието на пътя.Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя, по-голяма стабилност и прецизност.Голяма устойчивост на аквапланинг.

Максимален щит за фланеца (MFS). Система за предпазване на фланеца на джантата. MFS използва каучуков профил, който минава по периферията на гумата над фланеца на джантата. По този начин се създава защитна буферна зона.Предимства Предпазва скъпите алуминиеви джанти от удари в бордюрите.

Безшевни пластове (JLB). Технология с хибриден слой, който намалява периферните деформации при високи скорости.Предимства Превъзходна стабилност при високи скорости; постепенно и равномерно износване.

По-плосък профил на шарката. Новото поколение гуми Dunlop има по-плосък профил на шарката с 4-8% по-голяма контактна площ, в зависимост от размера и вида на гумата. По-голямата контактна площ осигурява по-добра стабилност и подобрена обратна връзка за състоянието на пътя, като позволява на гумите да реагират бързо и прецизно.Предимства Подобрена стабилност и прецизност на маневрирането; намалено износване на петата и пръста; отлична стабилност и прецизност при завиване; превъзходно сцепление на сухи настилки.

Етикет на гуми / Класи на ефективност

Наредбата за обозначаване на гумите определя изискванията за информация относно горивната ефективност, сцеплението с влажна повърхност и външния шум при движение на гумите. Освен това се посочват и свойствата на гумата в зимни условия.

Регламент ЕС 1222/2009, който е в сила от 1 ноември 2012 г., е ревизиран и ще бъде заменен от Регламент ЕС 2020/740 от 1 май 2021 г.; от този момент нататък се прилагат нови изисквания. Категориите за икономия на гориво, сцепление с влажна пътна настилка и външен шум са променени, а оформлението на етикета на ЕС е коригирано. Данните за продукта на производителя, съхранявани в базата данни на ЕС, могат да бъдат изтеглени чрез QR код, посочен на етикета. При гумите, които покриват тези критерии, е включена и информация за сцеплението със сняг и лед.

Следните гуми са изключени от обхвата на регламента: - гуми, които са предназначени единствено за поставяне на превозни средства, които са регистрирани за първи път преди 1 октомври 1990 г. - рециклирани гуми (до съответното удължаване на срока на действие на EU VO 2020/740) - професионални гуми - пътни гуми - състезателни гуми - гуми с допълнителни устройства за подобряване на сцеплението, например гуми с шипове - аварийни гуми тип Т - гуми с допустима скорост под 80 km/h - гуми за джанти с номинален диаметър ≤ 254 mm или ≥ 635 mm


Критериите и класовете за оценка - бърз преглед

икономия на гориво

Разходът на гориво зависи от съпротивлението при търкане на гумите, от самия автомобил, от условията на шофиране и от стила на шофиране на водача. Измереното съпротивление при търкаляне (коефициент на съпротивление при търкаляне) на гумата се разделя на класове от А (най-висока ефективност) до Е (най-ниска ефективност).

Ако автомобилът е изцяло оборудван с гуми от клас А, е възможно намаляване на разхода с до 7,5%* в сравнение с гумите от клас Е. При товарните автомобили тази разлика може да бъде дори по-висока.

(Източник: Оценка на въздействието на Европейската комисия

* при измерване в съответствие с методите за изпитване, посочени в Регламент (ЕС) 2020/740)

Моля, имайте предвид:

Разходът на гориво зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране и може да бъде значително намален чрез шофиране, щадящо околната среда. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри икономията на гориво.

сцепление на мокро

Сцеплението с мокра настилка е разделено на класове A (най-кратък спирачен път) - E (най-дълъг спирачен път).

Ако автомобилът е оборудван с гуми от клас А, в сравнение с гумите от клас Е, спирачният път може да бъде намален с до 18 м при спиране от 80 км/ч (на пътна настилка със средно сцепление).*

*Източник: wdk Икономическо сдружение на германската каучукова промишленост eV

Моля, имайте предвид:

Безопасността на движението зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране. Винаги трябва да се спазва спирачният път. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри сцеплението с мокра настилка.

Външен шум при движение

Издаваният от гумата шум се отразява на цялостната сила на звука на автомобила и влияе не само на собствения ви комфорт при шофиране, но и на шумовото замърсяване на околната среда. В етикета на ЕС външният шум при търкаляне е разделен на 3 класа от A (най-нисък шум при търкаляне) до C (най-висок шум при търкаляне), измерен в децибели (dB) и сравнен с европейските гранични стойности на шума за външния шум при търкаляне на гумите.

А

Пиктограмата с класификация "А" показва, че външният шум при търкаляне на гумата е с повече от 3 dB под граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

B

Класификацията "B" означава, че външният шум при търкаляне на гумата е с до 3 dB по-нисък или равен на граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

C

Класификацията "C" показва, че определената гранична стойност е превишена.

Марка Dunlop
Серия на модела SP Winter Sport M3
Размер 265/60 R18 110H, MO
Ширина 265
Височина 60
Вид конструкция R
Дименсия на гуми 18
Индекс на натоварване на гумите 110
Скоростен индекс (H)
С/Без вентил (TT/TL) Гума изисква вътрешна гума
M/C No
*Безплатна доставка за 2 и повече гуми ( включен ДДС )
**С изключение на комплектовано колело


Електронен вестник

Получавайте новини и информация за гуми, оферти и конкурси

Използваме cookies. Използвайки този уеб сайт, вие се съгласявате с тяхното използване.
OK