Dunlop

Забележка: Цените се отнасят за гуми без джанта. В зависимост от размерите на гумата шарката на протектора може да се различава.

 

Dunlop

Dunlop SP StreetResponse 175/70 R13 82T

Dunlop

Dunlop SP StreetResponse 175/70 R13 82T

Дименсия на гуми
175/70 R13 82T 
Наличност:
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
гуми:
Летни гумиSo
скорост:
T: Одобрена до 190 км/ч
EAN код:
5452000447371
Номер на артикул:
R-240390
Етикет на гуми / Класи на ефективност:
DEX:
За въпроси и предложения моля свържете се с нас на support​@tirendo.bg
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
Цена на артикул, с ДДС
Безплатна доставка*
7 - 10 работни дни доставка
Политика на връщане в срока от 14 дни**
Повече партньори за монтаж

Добавете продукт за сравнение

  • описание
  • Етикет на гуми
  • Technical specifications

Превъзходно управление на суха настилка и икономия на гориво за градски автомобили

  • Превъзходно управление на суха настилка
  • По-добро спиране на мокра настилка
  • Икономия на гориво

Превъзходно управление на сухи настилки с технологията Touch Бърза реакция и уверено управление на сухи настилки, благодарение на технологията Dunlop Touch.

По-плоският профил на шарката осигурява контакт с пътя на по-голяма част от гумата, което води до подобрено сцепление и прецизност на маневрите. Между гумата и джантата се поддържа здрава връзка, която осигурява по-добър усет за пътната настилка. С подобрената обратна връзка за състоянието на пътя шофирането става по-приятно. По-добро спиране на мокра настилка Уверено шофиране на мокри настилки. SP StreetResponse използва предимствата на асиметричната форма на шарката за увеличаване на сцеплението на мокри пътища. Жлебове в шарката бързо изхвърлят водата и намаляват риска от аквапланинг в силен дъжд.

Смеси за икономия на гориво Специалната смес на шарката намалява съпротивлението при въртене за по-голяма икономия на гориво, без това да намалява сцеплението върху мокра настилка. Новото поколение гуми Dunlop има по-плосък профил на шарката с 4-8% по-голяма контактна площ, в зависимост от размера и вида на гумата. По-голямата контактна площ осигурява по-добра стабилност и подобрена обратна връзка за състоянието на пътя, като позволява на гумите да реагират бързо и прецизно. Предимства Подобрена стабилност и прецизност на маневрирането, намалено износване на петата и пръста, отлична стабилност и прецизност при завиване, превъзходно сцепление на сухи настилки.

Асиметрична форма на шарката. Асиметричната форма на шарката осигурява подобрено управление и съпротивление на аквапланинг. Непрекъснатото централно ребро увеличава стабилността и прецизността. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява сцеплението на мокри и сухи повърхности.Предимства Подобрени показатели на прави отсечки и на завои; увеличено съпротивление на аквапланинг.

RunOnFlat Технология на Dunlop за самостоятелно поддържане (DSST)Технологията RunOnFlat на Dunlop позволява автомобилът да продължи да се движи до 80 km след спукване на гума. Гумите RunOnFlat използват усилени пояси, които им позволяват да поддържат движението след пълна загуба на налягане на въздуха.Бележка за безопасност Гумите RunOnFlat на Dunlop трябва да се монтират на автомобили, които са предназначени за гуми „рънфлат“ и са оборудвани с напълно изправно устройство за сигнализация за налягането на гумите като Dunlop WARNAIR. Максималното разстояние от 80 km и максималната скорост от 80 km/h не трябва да се превишават. Направете справка с ръководството на вашия автомобил, тъй като съветите на производителите за конкретното превозно средство могат да се различават.

Специална система на закрепване за джантата. Усилва връзката между гумата и джантата за по-прецизно шофиране. Подобно на сцеплението между ръката и волана, специалната система на закрепване за джантата подобрява контрола и предава отлична обратна връзка за състоянието на пътя.Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя; по-голяма стабилност и прецизност.

Променливо съотношение „суша-вода“. Асиметричната форма на шарката с променливо съотношение „суша-вода“ осигурява високи нива на съпротивление на аквапланинг. Масивният външен раменен блок осигурява бързо изхвърляне на водата без завихряне, като същевременно гарантира отлична стабилност при завиване.Предимства Високо съпротивление на аквапланинг; подобрен контакт с пътя; подобрена стабилност при завиване и прецизност на маневрирането.

Грайфери с различен радиус (MRT). При конструкциите MRT се използват десет различни радиуса, което ги прави по-прецизни. Това води до много ефективно разпределение на налягането върху контактната площ на пътя. Резултатът е по-плавни преходи от правите отсечки към завоите, което води до по-прецизни и последователни реакции.Предимства Значително по-добър контрол върху развитието на контактната площ във всички условия на шофиране; управление с бърза реакция на мокра и суха настилка; подобрен контрол при завиване.

Максимален щит за фланеца (MFS). Система за предпазване на фланеца на джантата. MFS използва каучуков профил, който минава по периферията на гумата над фланеца на джантата. По този начин се създава защитна буферна зона.Предимства Предпазва скъпите алуминиеви джанти от удари в бордюрите.

Етикет на гуми / Класи на ефективност

Наредбата за обозначаване на гумите определя изискванията за информация относно горивната ефективност, сцеплението с влажна повърхност и външния шум при движение на гумите. Освен това се посочват и свойствата на гумата в зимни условия.

Регламент ЕС 1222/2009, който е в сила от 1 ноември 2012 г., е ревизиран и ще бъде заменен от Регламент ЕС 2020/740 от 1 май 2021 г.; от този момент нататък се прилагат нови изисквания. Категориите за икономия на гориво, сцепление с влажна пътна настилка и външен шум са променени, а оформлението на етикета на ЕС е коригирано. Данните за продукта на производителя, съхранявани в базата данни на ЕС, могат да бъдат изтеглени чрез QR код, посочен на етикета. При гумите, които покриват тези критерии, е включена и информация за сцеплението със сняг и лед.

Следните гуми са изключени от обхвата на регламента: - гуми, които са предназначени единствено за поставяне на превозни средства, които са регистрирани за първи път преди 1 октомври 1990 г. - рециклирани гуми (до съответното удължаване на срока на действие на EU VO 2020/740) - професионални гуми - пътни гуми - състезателни гуми - гуми с допълнителни устройства за подобряване на сцеплението, например гуми с шипове - аварийни гуми тип Т - гуми с допустима скорост под 80 km/h - гуми за джанти с номинален диаметър ≤ 254 mm или ≥ 635 mm


Критериите и класовете за оценка - бърз преглед

икономия на гориво

Разходът на гориво зависи от съпротивлението при търкане на гумите, от самия автомобил, от условията на шофиране и от стила на шофиране на водача. Измереното съпротивление при търкаляне (коефициент на съпротивление при търкаляне) на гумата се разделя на класове от А (най-висока ефективност) до Е (най-ниска ефективност).

Ако автомобилът е изцяло оборудван с гуми от клас А, е възможно намаляване на разхода с до 7,5%* в сравнение с гумите от клас Е. При товарните автомобили тази разлика може да бъде дори по-висока.

(Източник: Оценка на въздействието на Европейската комисия

* при измерване в съответствие с методите за изпитване, посочени в Регламент (ЕС) 2020/740)

Моля, имайте предвид:

Разходът на гориво зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране и може да бъде значително намален чрез шофиране, щадящо околната среда. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри икономията на гориво.

сцепление на мокро

Сцеплението с мокра настилка е разделено на класове A (най-кратък спирачен път) - E (най-дълъг спирачен път).

Ако автомобилът е оборудван с гуми от клас А, в сравнение с гумите от клас Е, спирачният път може да бъде намален с до 18 м при спиране от 80 км/ч (на пътна настилка със средно сцепление).*

*Източник: wdk Икономическо сдружение на германската каучукова промишленост eV

Моля, имайте предвид:

Безопасността на движението зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране. Винаги трябва да се спазва спирачният път. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри сцеплението с мокра настилка.

Външен шум при движение

Издаваният от гумата шум се отразява на цялостната сила на звука на автомобила и влияе не само на собствения ви комфорт при шофиране, но и на шумовото замърсяване на околната среда. В етикета на ЕС външният шум при търкаляне е разделен на 3 класа от A (най-нисък шум при търкаляне) до C (най-висок шум при търкаляне), измерен в децибели (dB) и сравнен с европейските гранични стойности на шума за външния шум при търкаляне на гумите.

А

Пиктограмата с класификация "А" показва, че външният шум при търкаляне на гумата е с повече от 3 dB под граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

B

Класификацията "B" означава, че външният шум при търкаляне на гумата е с до 3 dB по-нисък или равен на граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

C

Класификацията "C" показва, че определената гранична стойност е превишена.

Марка Dunlop
Серия на модела SP StreetResponse
Размер 175/70 R13 82T
Ширина 175
Височина 70
Вид конструкция R
Дименсия на гуми 13
Индекс на натоварване на гумите 82
Скоростен индекс (T)
С/Без вентил (TT/TL) Гума изисква вътрешна гума
M/C No
*Безплатна доставка за 2 и повече гуми ( включен ДДС )
**С изключение на комплектовано колело

Електронен вестник

Получавайте новини и информация за гуми, оферти и конкурси

Използваме cookies. Използвайки този уеб сайт, вие се съгласявате с тяхното използване.
OK