Dunlop

Забележка: Цените се отнасят за гуми без джанта. В зависимост от размерите на гумата шарката на протектора може да се различава.

 

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx TT 205/55 R16 91W *

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx TT 205/55 R16 91W *

Дименсия на гуми
205/55 R16 91W * 
Наличност:
Налично на склада
гуми:
Летни гумиSo
скорост:
W: Одобрена до 270 км/ч
EAN код:
3188649811441
Номер на артикул:
R-217397
Етикет на гуми / Класи на ефективност:
DEX:
EU
European Production
За въпроси и предложения моля свържете се с нас на support​@tirendo.bg
186,39 лв
Цена на артикул, с ДДС
Безплатна доставка*
7 - 10 работни дни доставка
Политика на връщане в срока от 14 дни**
Повече партньори за монтаж

Добавете продукт за сравнение

  • описание
  • Етикет на гуми
  • Technical specifications

Прецизно управление с помощта на DuPont™ Kevlar®

  • За мощни спортни автомобили
  • Прецизно шофиране с DuPont™ Kevlar®
  • Превъзходно управление и завиване
  • Отлично сцепление и спиране

Прецизно шофиране с технологията на Kevlar SP Sport Maxx TT използва предимствата на технологията DuPont™ Kevlar®, за да постигне още по-високи показатели. Тази здрава смес формира по-твърд пояс, което води до по-прецизно шофиране. Технологията Dunlop Touch осигурява голяма бързина на реакцията и обратната връзка за състоянието на пътя. Превъзходно управление и завиване Шарката на Sport Maxx TT разпределя по-ефективно налягането по цялата гума, като подобрява показателите на управлението върху мокри и сухи настилки. Плавните преходи от правите отсечки към завоите осигуряват повече време за усещане на пътя и реакция, дори при високи скорости. Твърдите раменни блокове увеличават стабилността при завиване.

Отлично сцепление и спирачна способност Превъзходно сцепление и по-къс спирачен път на мокри и сухи настилки, благодарение на единствената по рода си смес на шарката, която съдържа наночастици, използвани в автомобилните спортове. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява още повече сцеплението и осигурява по-добър контрол на магистрални скорости.

Асиметрична форма на шарката. Асиметричната форма на шарката осигурява подобрено управление и съпротивление на аквапланинг. Непрекъснатото централно ребро увеличава стабилността и прецизността. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява сцеплението на мокри и сухи повърхности.Предимства Подобрени показатели на прави отсечки и на завои; увеличено съпротивление на аквапланинг.

Специална грайферна система. През зимата условията на шофиране могат да бъдат много различни. От студено и сухо време до сняг или суграшица, тези условия поставят много високи изисквания към гумата. Специалната грайферна система на Dunlop решава този проблем генерално с използването на различни видове грайфери за различните пътни условия през зимата.Предимства Постоянно добри показатели в различни зимни условия.

Специална система на закрепване за джантата. Усилва връзката между гумата и джантата за по-прецизно шофиране. Подобно на сцеплението между ръката и волана, специалната система на закрепване за джантата подобрява контрола и предава отлична обратна връзка за състоянието на пътя.Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя; по-голяма стабилност и прецизност.

Променливо съотношение „суша-вода“. Асиметричната форма на шарката с променливо съотношение „суша-вода“ осигурява високи нива на съпротивление на аквапланинг. Масивният външен раменен блок осигурява бързо изхвърляне на водата без завихряне, като същевременно гарантира отлична стабилност при завиване.Предимства Високо съпротивление на аквапланинг; подобрен контакт с пътя; подобрена стабилност при завиване и прецизност на маневрирането.

Наночастици. Сместа на шарката съдържа състезателна въглеродна съставка от наночастици. Тези наночастици са съчетани със смола и полимери, за да осигурят отлично сцепление на сухи и мокри пътища.Предимства Превъзходно сцепление на суха и мокра настилка, прецизно спиране, намалено износване.

Пълнеж от Kevlar®. Поясите са подсилени с пълнеж от влакна от Kevlar®, за да поддържат оптимална твърдост при високи работни температури.Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя и прецизно шофиране.

Смес Silica-Plus. Разработена за автомобилните състезания смес на шарката, която осигурява високи нива на сцепление, особено на мокри пътища и при ниски температури.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; високо сцепление на мокра настилка и в студено време; слабо износване.

Максимален щит за фланеца (MFS). Система за предпазване на фланеца на джантата. MFS използва каучуков профил, който минава по периферията на гумата над фланеца на джантата. По този начин се създава защитна буферна зона.Предимства Предпазва скъпите алуминиеви джанти от удари в бордюрите.

Безшевни пластове (JLB). Технология с хибриден слой, който намалява периферните деформации при високи скорости.Предимства Превъзходна стабилност при високи скорости; постепенно и равномерно износване. Двойна кварцова смес Тази смес подобрява показателите при ускоряване и помага за намаляване на износването.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; отлично управление на летни и есенни пътища; високо сцепление; устойчивост на износване.

Етикет на гуми / Класи на ефективност

Наредбата за обозначаване на гумите определя изискванията за информация относно горивната ефективност, сцеплението с влажна повърхност и външния шум при движение на гумите. Освен това се посочват и свойствата на гумата в зимни условия.

Регламент ЕС 1222/2009, който е в сила от 1 ноември 2012 г., е ревизиран и ще бъде заменен от Регламент ЕС 2020/740 от 1 май 2021 г.; от този момент нататък се прилагат нови изисквания. Категориите за икономия на гориво, сцепление с влажна пътна настилка и външен шум са променени, а оформлението на етикета на ЕС е коригирано. Данните за продукта на производителя, съхранявани в базата данни на ЕС, могат да бъдат изтеглени чрез QR код, посочен на етикета. При гумите, които покриват тези критерии, е включена и информация за сцеплението със сняг и лед.

Следните гуми са изключени от обхвата на регламента: - гуми, които са предназначени единствено за поставяне на превозни средства, които са регистрирани за първи път преди 1 октомври 1990 г. - рециклирани гуми (до съответното удължаване на срока на действие на EU VO 2020/740) - професионални гуми - пътни гуми - състезателни гуми - гуми с допълнителни устройства за подобряване на сцеплението, например гуми с шипове - аварийни гуми тип Т - гуми с допустима скорост под 80 km/h - гуми за джанти с номинален диаметър ≤ 254 mm или ≥ 635 mm


Критериите и класовете за оценка - бърз преглед

икономия на гориво

Разходът на гориво зависи от съпротивлението при търкане на гумите, от самия автомобил, от условията на шофиране и от стила на шофиране на водача. Измереното съпротивление при търкаляне (коефициент на съпротивление при търкаляне) на гумата се разделя на класове от А (най-висока ефективност) до Е (най-ниска ефективност).

Ако автомобилът е изцяло оборудван с гуми от клас А, е възможно намаляване на разхода с до 7,5%* в сравнение с гумите от клас Е. При товарните автомобили тази разлика може да бъде дори по-висока.

(Източник: Оценка на въздействието на Европейската комисия

* при измерване в съответствие с методите за изпитване, посочени в Регламент (ЕС) 2020/740)

Моля, имайте предвид:

Разходът на гориво зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране и може да бъде значително намален чрез шофиране, щадящо околната среда. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри икономията на гориво.

сцепление на мокро

Сцеплението с мокра настилка е разделено на класове A (най-кратък спирачен път) - E (най-дълъг спирачен път).

Ако автомобилът е оборудван с гуми от клас А, в сравнение с гумите от клас Е, спирачният път може да бъде намален с до 18 м при спиране от 80 км/ч (на пътна настилка със средно сцепление).*

*Източник: wdk Икономическо сдружение на германската каучукова промишленост eV

Моля, имайте предвид:

Безопасността на движението зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране. Винаги трябва да се спазва спирачният път. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри сцеплението с мокра настилка.

Външен шум при движение

Издаваният от гумата шум се отразява на цялостната сила на звука на автомобила и влияе не само на собствения ви комфорт при шофиране, но и на шумовото замърсяване на околната среда. В етикета на ЕС външният шум при търкаляне е разделен на 3 класа от A (най-нисък шум при търкаляне) до C (най-висок шум при търкаляне), измерен в децибели (dB) и сравнен с европейските гранични стойности на шума за външния шум при търкаляне на гумите.

А

Пиктограмата с класификация "А" показва, че външният шум при търкаляне на гумата е с повече от 3 dB под граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

B

Класификацията "B" означава, че външният шум при търкаляне на гумата е с до 3 dB по-нисък или равен на граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

C

Класификацията "C" показва, че определената гранична стойност е превишена.

Марка Dunlop
Серия на модела SP Sport Maxx TT
Размер 205/55 R16 91W *
Ширина 205
Височина 55
Вид конструкция R
Дименсия на гуми 16
Индекс на натоварване на гумите 91
Скоростен индекс (W)
С/Без вентил (TT/TL) Гума изисква вътрешна гума
M/C No
*Безплатна доставка за 2 и повече гуми ( включен ДДС )
**С изключение на комплектовано колело


Електронен вестник

Получавайте новини и информация за гуми, оферти и конкурси

Използваме cookies. Използвайки този уеб сайт, вие се съгласявате с тяхното използване.
OK