Dunlop

Забележка: Цените се отнасят за гуми без джанта. В зависимост от размерите на гумата шарката на протектора може да се различава.

 

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT 255/40 R19 96V

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT 255/40 R19 96V

Дименсия на гуми
255/40 R19 96V 
Наличност:
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
гуми:
Летни гумиSo
скорост:
V: Одобрена до 240 км/ч
EAN код:
4038526299109
Номер на артикул:
R-160000
Етикет на гуми / Класи на ефективност:
DEX:
За въпроси и предложения моля свържете се с нас на support​@tirendo.bg
За съжаление нямаме тези гуми в наличност.
Цена на артикул, с ДДС
Безплатна доставка*
7 - 10 работни дни доставка
Политика на връщане в срока от 14 дни**
Повече партньори за монтаж

Добавете продукт за сравнение

  • описание
  • Етикет на гуми
  • Technical specifications

изключително сцепление и бърза реакция на сухи настилки за сериозно спортно шофиране

  • Превъзходно сцепление на сухи настилки
  • Прецизно управление и бърза реакция
  • Висока стабилност на скорост и на завой

Превъзходно сцепление на сухи настилки с технология от автомобилните състезания Отлично сцепление с пътя със Sport Maxx GT. Сместа на шарката съдържа състезателна въглеродна съставка, което повишава сцеплението на сухи настилки и спирачната способност. Прецизно управление и бърза реакция Технологията Dunlop Touch съчетава редица нововъведения, осигуряващи точно управление и бърза реакция. По-плоският профил на шарката осигурява контакт с пътя на по-голяма част от гумата, което повишава прецизността на завиването и обратната връзка за състоянието на шосето.

Висока стабилност на скорост и на завой Sport Maxx GT поддържа своята форма на магистрални скорости, което помага за подобряване на стабилността и устойчивостта на износване. Налягането се разпределя по цялата контактна площ, което води до по-плавни преходи от правите отсечки към завоите. Усилва връзката между гумата и джантата за по-прецизно шофиране. Подобно на сцеплението между ръката и волана, специалната система на закрепване за джантата подобрява контрола и предава отлична обратна връзка за състоянието на пътя. Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя, по-голяма стабилност и прецизност.

Асиметрична форма на шарката. Асиметричната форма на шарката осигурява подобрено управление и съпротивление на аквапланинг. Непрекъснатото централно ребро увеличава стабилността и прецизността. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява сцеплението на мокри и сухи повърхности.Предимства Подобрени показатели на прави отсечки и на завои; увеличено съпротивление на аквапланинг.

Специална система на закрепване за джантата. Усилва връзката между гумата и джантата за по-прецизно шофиране. Подобно на сцеплението между ръката и волана, специалната система на закрепване за джантата подобрява контрола и предава отлична обратна връзка за състоянието на пътя.Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя; по-голяма стабилност и прецизност.

Променливо съотношение „суша-вода“. Асиметричната форма на шарката с променливо съотношение „суша-вода“ осигурява високи нива на съпротивление на аквапланинг. Масивният външен раменен блок осигурява бързо изхвърляне на водата без завихряне, като същевременно гарантира отлична стабилност при завиване.Предимства Високо съпротивление на аквапланинг; подобрен контакт с пътя; подобрена стабилност при завиване и прецизност на маневрирането.

Наночастици. Сместа на шарката съдържа състезателна въглеродна съставка от наночастици. Тези наночастици са съчетани със смола и полимери, за да осигурят отлично сцепление на сухи и мокри пътища.Предимства Превъзходно сцепление на суха и мокра настилка, прецизно спиране, намалено износване.

Смес Silica-Plus. Разработена за автомобилните състезания смес на шарката, която осигурява високи нива на сцепление, особено на мокри пътища и при ниски температури.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; високо сцепление на мокра настилка и в студено време; слабо износване.

Грайфери с различен радиус (MRT). При конструкциите MRT се използват десет различни радиуса, което ги прави по-прецизни. Това води до много ефективно разпределение на налягането върху контактната площ на пътя. Резултатът е по-плавни преходи от правите отсечки към завоите, което води до по-прецизни и последователни реакции.Предимства Значително по-добър контрол върху развитието на контактната площ във всички условия на шофиране; управление с бърза реакция на мокра и суха настилка; подобрен контрол при завиване.

Максимален щит за фланеца (MFS). Система за предпазване на фланеца на джантата. MFS използва каучуков профил, който минава по периферията на гумата над фланеца на джантата. По този начин се създава защитна буферна зона.Предимства Предпазва скъпите алуминиеви джанти от удари в бордюрите.

Безшевни пластове (JLB). Технология с хибриден слой, който намалява периферните деформации при високи скорости.Предимства Превъзходна стабилност при високи скорости; постепенно и равномерно износване. Двойна кварцова смес Тази смес подобрява показателите при ускоряване и помага за намаляване на износването.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; отлично управление на летни и есенни пътища; високо сцепление; устойчивост на износване.

По-плосък профил на шарката. Новото поколение гуми Dunlop има по-плосък профил на шарката с 4-8% по-голяма контактна площ, в зависимост от размера и вида на гумата. По-голямата контактна площ осигурява по-добра стабилност и подобрена обратна връзка за състоянието на пътя, като позволява на гумите да реагират бързо и прецизно.Предимства Подобрена стабилност и прецизност на маневрирането; намалено износване на петата и пръста; отлична стабилност и прецизност при завиване; превъзходно сцепление на сухи настилки.

Етикет на гуми / Класи на ефективност

Наредбата за обозначаване на гумите определя изискванията за информация относно горивната ефективност, сцеплението с влажна повърхност и външния шум при движение на гумите. Освен това се посочват и свойствата на гумата в зимни условия.

Регламент ЕС 1222/2009, който е в сила от 1 ноември 2012 г., е ревизиран и ще бъде заменен от Регламент ЕС 2020/740 от 1 май 2021 г.; от този момент нататък се прилагат нови изисквания. Категориите за икономия на гориво, сцепление с влажна пътна настилка и външен шум са променени, а оформлението на етикета на ЕС е коригирано. Данните за продукта на производителя, съхранявани в базата данни на ЕС, могат да бъдат изтеглени чрез QR код, посочен на етикета. При гумите, които покриват тези критерии, е включена и информация за сцеплението със сняг и лед.

Следните гуми са изключени от обхвата на регламента: - гуми, които са предназначени единствено за поставяне на превозни средства, които са регистрирани за първи път преди 1 октомври 1990 г. - рециклирани гуми (до съответното удължаване на срока на действие на EU VO 2020/740) - професионални гуми - пътни гуми - състезателни гуми - гуми с допълнителни устройства за подобряване на сцеплението, например гуми с шипове - аварийни гуми тип Т - гуми с допустима скорост под 80 km/h - гуми за джанти с номинален диаметър ≤ 254 mm или ≥ 635 mm


Критериите и класовете за оценка - бърз преглед

икономия на гориво

Разходът на гориво зависи от съпротивлението при търкане на гумите, от самия автомобил, от условията на шофиране и от стила на шофиране на водача. Измереното съпротивление при търкаляне (коефициент на съпротивление при търкаляне) на гумата се разделя на класове от А (най-висока ефективност) до Е (най-ниска ефективност).

Ако автомобилът е изцяло оборудван с гуми от клас А, е възможно намаляване на разхода с до 7,5%* в сравнение с гумите от клас Е. При товарните автомобили тази разлика може да бъде дори по-висока.

(Източник: Оценка на въздействието на Европейската комисия

* при измерване в съответствие с методите за изпитване, посочени в Регламент (ЕС) 2020/740)

Моля, имайте предвид:

Разходът на гориво зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране и може да бъде значително намален чрез шофиране, щадящо околната среда. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри икономията на гориво.

сцепление на мокро

Сцеплението с мокра настилка е разделено на класове A (най-кратък спирачен път) - E (най-дълъг спирачен път).

Ако автомобилът е оборудван с гуми от клас А, в сравнение с гумите от клас Е, спирачният път може да бъде намален с до 18 м при спиране от 80 км/ч (на пътна настилка със средно сцепление).*

*Източник: wdk Икономическо сдружение на германската каучукова промишленост eV

Моля, имайте предвид:

Безопасността на движението зависи до голяма степен от собствения ви стил на шофиране. Винаги трябва да се спазва спирачният път. Налягането в гумите трябва да се проверява редовно, за да се подобри сцеплението с мокра настилка.

Външен шум при движение

Издаваният от гумата шум се отразява на цялостната сила на звука на автомобила и влияе не само на собствения ви комфорт при шофиране, но и на шумовото замърсяване на околната среда. В етикета на ЕС външният шум при търкаляне е разделен на 3 класа от A (най-нисък шум при търкаляне) до C (най-висок шум при търкаляне), измерен в децибели (dB) и сравнен с европейските гранични стойности на шума за външния шум при търкаляне на гумите.

А

Пиктограмата с класификация "А" показва, че външният шум при търкаляне на гумата е с повече от 3 dB под граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

B

Класификацията "B" означава, че външният шум при търкаляне на гумата е с до 3 dB по-нисък или равен на граничната стойност на ЕС, която е в сила до 2016 г.

C

Класификацията "C" показва, че определената гранична стойност е превишена.

Марка Dunlop
Серия на модела SP Sport Maxx GT
Размер 255/40 R19 96V
Ширина 255
Височина 40
Вид конструкция R
Дименсия на гуми 19
Индекс на натоварване на гумите 96
Скоростен индекс (V)
С/Без вентил (TT/TL) Гума изисква вътрешна гума
M/C No
*Безплатна доставка за 2 и повече гуми ( включен ДДС )
**С изключение на комплектовано колело


Електронен вестник

Получавайте новини и информация за гуми, оферти и конкурси

Използваме cookies. Използвайки този уеб сайт, вие се съгласявате с тяхното използване.
OK